Nu öppnar vi kontor för personlig assistans i Gävle, och söker dig som är intresserad av att arbeta hos oss.

Omsorgsgruppen arbetar nära våra assistanskunder och värdesätter den personliga kontakten med både kund och personal, därav väljer vi att ha ett kontor i den staden vi verkar.

Du som arbetar på Omsorgsgruppen har ett stort intresse och förståelse för vad det innebär att arbeta med människor. Du kan stå för vår värdegrund, att alla människor är lika värda, och att vi strävar efter att nå bästa livskvalitet utifrån individens förutsättningar. Vi arbetar med ledorden Glädje, Respekt, Omtanke och Helhet och det genomsyrar hela organisationen.

Vi söker dig med socionomutbildning eller motsvarande akademisk utbildning. Du har erfarenhet av att ha arbetat som chef och har tidigare arbetat inom personlig assistans.

Som verksamhetschef ansvarar du för verksamhetens medarbetare, arbetsmiljö, kvalitet, ekonomi och kontakter runt kunden såsom med kommun, anhöriga och gode män. Inom den personliga assistansen har du dessutom mycket kundkontakt.

Du har mycket goda kunskaper i de lagar, regler och förordningar som ett personalansvar innebär, samt inom LSS och SoL. Du har god samarbetsförmåga, och ett utåtriktat och prestigelöst förhållningssätt. Du är ansvarstagande och självständig, men har en god kommunikativ förmåga och stöttar gärna kollegor så att vi arbetar åt samma håll tillsammans.  Du tycker om att arbeta i team och nära både personalgrupper och chefskollegor.

Har du erfarenhet av att arbeta med webbtjänsten Aiai är det meriterande. B-körkort är ett krav.

 

Vi sköter vår rekrytering själva, och undanber oss hjälp från rekryteringsföretag.

Vi kommer att rekrytera fortlöpande under ansökningsperioden.

Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter: https://www.omsorgsgruppen.se/rekryteringspolicy/

Fler lediga tjänster